|
Klasa VI
Poniedziałek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: „Musimy tylko działać wspólnie. To nasza jedyna szansa” – dzięki jakim cechom bohaterowie wyszli cało z trudnych sytuacji?
lekcja online - SKYPE, 8.15 |
8:55 - 9:40 |
Historia
Temat: Historia w sieci
Cele: Uczeń zna i samodzielnie wyszukuje serwisy i portale poświęcone historii, umie samodzielnie zdobywać informacje
Forma realizacji: materiały udostępnione w Librusie |
9:50 - 10:35 |
Wychowanie fizyczne
Temat: Podsumowanie nabytych umiejętności
Cele: Utrwalę zdobytą wiedzę i umiejętności
lekcja online |
10:55 - 11:40 |
Religia
Temat: Jak okazywać im miłość?-Dzień Matki i Dzień Ojca.
Cel: Uczeń wymienia sposoby okazywania miłości swoim rodzicom i ma świadomość, że rodzice są darem Boga.
Forma realizacji: materiały i wskazówki do pracy udostępnione w zakładce “zadanie domowe’ |
11:50 - 12:35 |
-- |
Wtorek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: „Jestem sztuczną inteligencją. To coś więcej niż być człowiekiem” – jakie korzyści i zagrożenia są związane ze światem rozwiniętej technologii?
lekcja online - SKYPE, 8.15 |
8:55 - 9:40 |
Język polski
Temat: Rozbiór logiczny zdania pojedynczego.
lekcja online - SKYPE, 8.15 |
9:50 - 10:35 |
Biologia
Temat: Przegląd i znaczenie ssaków.
Cele lekcji: zróżnicowanie budowy ssaków; przystosowania ssaków do życia w różnych środowiskach; znaczenie ssaków w przyrodzie i dla człowieka; główne zagrożenia dla ssaków; sposoby ochrony ssaków.
Formy realizacji: materiały do lekcji wysłane w wiadomości w Librusie. |
10:55 - 11:40 |
Technika
Temat:To umiem!-Podsumowanie
Cel:Utrwalę wiedzę z rysunku technicznego.
Forma realizacji: materiały i wskazówki do pracy udostępnione w zakładce “zadanie domowe’ |
11:50 - 12:35 |
Język angielski
Temat: Review - podsumowanie materiału z rozdziału 8 w formie zadań utrwalających.
Cele: uczeń utrwali słownictwo i struktury gramatyczne z działu 8, uczeń dokona samooceny swojej wiedzy i umiejętności.
Zadania do wykonania w zakładce „zadania domowe” w Librusie. |
Środa
8:00 - 8:45 |
Wychowanie fizyczne
Temat: Bezpieczne Wakacje. Jak bezpiecznie spędzić wakacje. Zasady bezpieczeństwa w czasie wypoczynku i aktywności fizycznej
Cele: Poznam zasady bezpieczeństwa w czasie wypoczynku i aktywności fizycznej. Będę potrafił zastosować wszystkie zasady bezpieczeństwa w okresie wakacyjnym
Materiały udostępnione przez dziennik elektroniczny Librus |
8:55 - 9:40 |
Historia
Temat: Podsumowanie rozdziału 5
Cele: podsumowanie i powtórzenie wiadomości |
9:50 - 10:35 |
Muzyka
Temat: Już za parę dni weźmiesz plecak i gitarę ....
Cel: Zaśpiewasz piosenki turystyczne.
Forma realizacji: materiały na Sway przesłane przez Librusa |
10:55 - 11:40 |
Plastyka
Temat: Twórcza wyobraźnia – sztuka abstrakcyjna.
Cele: Znam pojęcia abstrakcja i sztuka abstrakcyjna. Poznam różnorodnych technik plastycznych. Pobudzę inwencji twórczej i wykonam pracę abstrakcyjną. |
11:50 - 12:35 |
Matematyka
Temat: Objętość prostopadłościanu.
Cele: Wykonam zadania dotyczące obliczeń objętości prostopadłościanów. Zweryfikuje wiadomości i umiejętności o prostopadłościanach. |
Czwartek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: „Felix, Net i Nika”, czyli jakie gatunki powieści można znaleźć w utworze Rafała Kosika?
lekcja online - SKYPE, 8.15 |
8:55 - 9:40 |
Język polski
Temat: Co za fantastyczne zakończenie roku! Projektujemy film na podstawie fragmentu książki Felix, Net i Nika.
lekcja online - SKYPE, 8.15 |
9:50 - 10:35 |
-- |
10:55 - 11:40 |
Geografia
Temat: Sąsiedzi Polski - utrwalenie wiadomości.
zagadnienia przekazane przez dziennik elektroniczny LIBRUS |
11:50 - 12:35 |
Religia
Temat: Powtórzenie treści z rozdziału VII-Szczególne tajemnice roku.
Cel: Uczeń utrwali sobie wiadomości z rozdziału VII-Szczególne tajemnice roku.
Forma realizacji: materiały i wskazówki do pracy udostępnione w zakładce “zadanie domowe’ |
Piątek
Zakończenie roku szkolnego 2019/2020
|
|