|
Klasa VI
Poniedziałek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: Dziecko i dzieciństwo – czym się różnią rzeczowniki konkretne od abstrakcyjnych?
Cele: uczeń rozróżnia rzeczowniki konkretne i abstrakcyjne i wyszukuje je wśród podanych części mowy.
lekcja online - SKYPE, 8.15 |
8:55 - 9:40 |
Historia
Temat: Mój region w epoce napoleońskiej
Cele: uczeń poznaje historię regionu na tle historii kraju
Forma realizacji: lekcja online godzina 13:00 |
9:50 - 10:35 |
Wychowanie fizyczne
Temat: L.A. Wytrzymałość - bieg 600 m. dz./ 1000 m. chł. Pomiar czasu.
Cele: Uczeń pozna jak zmierzyć dystans i czas biegu. Będę potrafił sam wykonać taki pomiar
lekcja online |
10:55 - 11:40 |
Religia
Temat: Boże Ciało-odwiedziny Boga.
Cel: Uczeń wymienia zwyczaje związane z Uroczystością Bożego ciała spotykane w jego regionie.
Forma realizacji: materiały i wskazówki do pracy udostępnione w zakładce “zadanie domowe’ |
11:50 - 12:35 |
-- |
Wtorek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: Znamy już wszystkie części mowy!
Cele: uczeń zna części mowy odmienne i nieodmienne, dokonuje rozbioru gramatycznego zdania pojedynczego.
lekcja online - SKYPE,8.15 |
8:55 - 9:40 |
Język polski
Temat: Kto chce być wewnątrz zdarzeń, a kto woli być widzem?
Cele: uczeń określa postawę podmiotu lirycznego; podaje przykłady swojego zachowania w różnych sytuacjach świadczące o byciu widzem lub uczestniczeniu w zdarzeniach; bada budowę wiersza
lekcja online - SKYPE,8.15 |
9:50 - 10:35 |
Biologia
Temat: Kręgowce – sprawdzian osiągnięć ucznia.
Cele lekcji: sprawdzenie stopnia opanowania przez uczniów treści dotyczących zwierząt kręgowych.
formy realizacji: Link do sprawdzianu udostępniony w wiadomości na LIbrusie. |
10:55 - 11:40 |
Technika
Temat: To umiem! Podsumowanie.
Cel: Utrwalę wiadomości dotyczące mechatroniki i elektroniki.
lekcja online - SKYPE, 11.00 |
11:50 - 12:35 |
Język angielski
Temat: Kupowanie prezentów - odgrywanie dialogów.
Cele: uczeń potrafi poprosić w sklepie o różne produkty, uczeń potrafi zapytać o cenę produktów, uczeń utrwali poznane słownictwo.
Forma realizacji: Zadania do wykonania w zakładce „zadania domowe” w Librusie. |
Środa
8:00 - 8:45 |
Wychowanie fizyczne
Temat: Skok w dal techniką naturalną.
Cele: Poznam technikę, którą wykonam skok w dal. Będę potrafił wykonać skok w dal
Materiały udostępnione przez dziennik elektroniczny Librus |
8:55 - 9:40 |
Historia
Temat: Jak upamiętniono wydarzenia z epoki napoleońskiej w mojej okolicy
Cele: uczeń poznaje historię regionu na tle historii kraju
Forma realizacji: Zadania do wykonania za pomocą wiadomości Librus. |
9:50 - 10:35 |
Muzyka
Temat: Gra planszowa “Wędrujące tamburyny”. Utrwalenie poznanych zagadnień.
Cel: Utrwalisz wiedzę i umiejętności zdobyte w szóstej klasie.
Forma realizacji: materiały na Sway przesłane przez librusa |
10:55 - 11:40 |
Plastyka
Temat: Wydrapywanka –antyczny wazon.
Cele: Zastosuję odpowiednie materiały i przygotuję bazę do - wydrapywanki. Stworzę wzór podobny do dekoracji na greckich wazach. |
11:50 - 12:35 |
Matematyka
Temat: Prostopadłościany i sześciany.
Cele: Znam podstawowe własności prostopadłościanów i sześcianów. Rzuty i siatki prostopadłościanów. Obliczę pole powierzchni prostopadłościanu. Wskazuję krawędzie oraz ściany prostopadłe i równoległe. |
Czwartek
|
Boże ciało
Dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych
|
Piątek
|
Dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych
|
|
|