|
Klasa VI
Poniedziałek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: Talenty można rozwijać lub… zakopać.
Cele: uczeń wyjaśnia, czym jest przypowieść i jakie są jej cechy charakterystyczne; wyjaśnia dosłowne i przenośne znaczenie przypowieści.
Forma realizacji: lekcja on-line, SKYPE, godz. 8.30, zadania zamieszczone w librusie |
8:55 - 9:40 |
Historia
Temat: Legiony Polskie we Włoszech
Cele: Uczeń opisuje okoliczności utworzenia Legionów Polskich oraz omawia ich historię; przedstawia stosunek Napoleona do sprawy polskiej oraz postawę Polaków wobec Napoleona.
Forma realizacji: lekcja online godz: 13:00 |
9:50 - 10:35 |
Wychowanie fizyczne
Temat: Lekkoatletyka Jak dokonujemy pomiaru biegu na 60m?
Cele: Dowiem się jak dokonać pomiaru biegu na 60m. Będę potrafił dokonać pomiaru biegu na 60m
Forma realizacji: Lekcja online |
10:55 - 11:40 |
Religia
Temat: Niedziela-czas na refleksję.
Cel:Uczeń podaje powody, dla których świętujemy niedzielę.
Forma realizacji: Zadanie w zeszycie ćwiczeń oraz praca plastyczna (dla chętnych) |
11:50 - 12:35 |
-- |
Wtorek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: „Kto powiedział i kiedy, że Mickiewicz to nie raper?”
Cele: uczeń odczytuje nawiązanie do tytułu poematu A. Mickiewicza; wyszukuje wyrazy i zwroty charakterystyczne dla języka potocznego.
Forma realizacji: lekcja on-line, SKYPE, godz. 8.30, zadania zamieszczone w librusie. |
8:55 - 9:40 |
Język polski
Temat: Ojej! Nowa część mowy do zapamiętania – wykrzyknik.
Cele: wyszukujesz wykrzykniki w rozmowie; odróżniasz wykrzyknik od innych części mowy.
Forma realizacji: lekcja on-line, SKYPE, godz. 8:30, zadania zamieszczone w librusie. |
9:50 - 10:35 |
Biologia
Temat: Zwierzęta zmiennocieplne – ćwiczenia utrwalające
Cel lekcji: utrwalisz poznane wiadomości dotyczące ryb, płazów i gadów.
Formy pracy: Lekcja on-line wtorek godz. 10.00, Zadanie domowe w Librusie |
10:55 - 11:40 |
Technika
Temat: Sekrety elektroniki
Cel: Zaprojektuję model gry, dzięki której będę mógł poćwiczyć rozpoznawanie symboli elementów elektronicznych.
Forma realizacji: lekcja on-line, SKYPE |
11:50 - 12:35 |
Język angielski
Temat: Czas Present Perfect w kontekście przeczytanej historyjki.
Cele: uczeń przeczyta tekst ze zrozumieniem, uczeń potrafi pracować ze słownikiem, uczeń zna zastosowanie czasu Present Perfect, uczeń zna budowę zdania w czasie Present Perfect.
Forma realizacji: Zadania do wykonania w zakładce „praca domowa” w Librusie. |
Środa
8:00 - 8:45 |
Wychowanie fizyczne
Temat: Gimnastyka - powtórzenie wiadomości ze stania na rękach
Cele: Przypomnienie i utrwalenie wiadomości z zakresu stania na rękach
Forma realizacji: Materiały udostępnione przez dziennik elektroniczny Librus |
8:55 - 9:40 |
Historia
Temat: Legiony Polskie we Włoszech - postać J. H. Dąbrowskiego
Cele: Uczeń opisuje okoliczności utworzenia Legionów Polskich oraz omawia ich historię; przedstawia stosunek Napoleona do sprawy polskiej oraz postawę Polaków wobec Napoleona.
Forma realizacji: materiały udostępnione poprzez Librus |
9:50 - 10:35 |
Muzyka
Lekcja odbyła się w wymiarze 1 godziny w dniu 29 kwietnia 2020 r. |
10:55 - 11:40 |
Plastyka
Lekcja odbyła się w wymiarze 50 min w dniu 29 kwietnia 2020 r. |
11:50 - 12:35 |
Matematyka
Temat : Rozwiązywanie zadań tekstowych.
Cele: Analizuję treść zadań, wypisuje odpowiednie dane. Układam równanie do zadania. Sprawdzam otrzymane rozwiązanie z warunkami zadania i zapisujesz odpowiedź.
Forma realizacji: materiały udostępnione poprzez Librus |
Czwartek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: Jakie obrazy z polowania pokazuje A. Mickiewicz we fragmencie „Pana Tadeusza”?
Cele: uczeń mówi o zwyczajach szlacheckich opisanych w Panu Tadeuszu (odwołanie do 5 klasy); tworzy plan polowania
Forma realizacji: lekcja on-line, SKYPE, godz. 8.30, zadania zamieszczone w librusie. |
8:55 - 9:40 |
Język polski
Temat: Jak partykuła może zmienić znaczenie wypowiedzi?
Cele: uczeń wyszukuje partykuły w zdaniach; używa partykuł do modyfikacji znaczenia wypowiedzi.
Formy realizacji: lekcja on-line, SKYPE, godz. 8.30, zadania zamieszczone w librusie. |
9:50 - 10:35 |
-- |
10:55 - 11:40 |
Geografia
Temat: Rolnictwo Danii i Węgier
Cel: porównuję cechy rolnictwa Danii i Węgier
Forma realizacji: lekcja online SKYPE, czwartek 11.00 |
11:50 - 12:35 |
Religia
Temat: Wiatr i ogień -znaki mocy z wysoka.
Cel: Uczeń wymienia znaki towarzyszące Zesłaniu Ducha świętego na Apostołów w dzień Piędziesiątnicy.
Forma realizacji: Zadanie w zeszycie ćwiczeń |
Piątek
8:00 - 8:45 |
Język angielski
Temat: Opisywanie doświadczeń przy pomocy czasu Present perfect.
Cele: uczeń utrwali stosowanie czasu Present Perfect w odniesieniu do doświadczeń, uczeń nauczy się nazw doświadczeń życiowych, uczeń utrwali 3-cią formę czasowników.
Forma realizacji: Zadania do wykonania w zakładce „praca domowa” w Librusie. |
8:55 - 9:40 |
Informatyka
Temat: Tort ma warstwy i cebula ma warstwy. O tworzeniu grafik z wykorzystaniem warstw
Cele: Uczeń tworzy ilustracje w edytorze grafiki: rysuje za pomocą wybranych narzędzi, przekształca obrazy, uzupełnia grafikę tekstem, gromadzi, porządkuje i selekcjonuje efekty swojej pracy oraz potrzebne zasoby w komputerze lub w innych urządzeniach, a także w środowiskach wirtualnych.
Forma realizacji: lekcja online 11:00 |
9:50 - 10:35 |
-- |
10:55 - 11:40
11:50 - 12:35 |
Wychowanie fizyczne
Temat: P.N. Doskonalenie Techniki indywidualnej
Cele: Dowiem się jak udoskonalić technikę w piłce nożnej. Będę potrafił wykonać poszczególne ćwiczenia doskonalące technikę
Forma realizacji: Udostępnione materiały z portalu e-Wychowanie fizyczne na dzienniku elektronicznym librus |
|
|