|
Klasa VI
Poniedziałek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: Jak powstaje film?
Cele: poznam terminy: scenariusz, scenopis; wskażę różnice między utworem literackim a scenariuszem i scenopisem; poznam budowę scenariusza
Forma realizacji: Uczeń wykona zadania zamieszczone w Librusie – zadania domowe |
8:55 - 9:40 |
Historia
Temat: Upadek Napoleona
Cele: Jaki był przebieg wyprawy na Rosję, dlaczego napoleon poniósł klęskę w Rosji, jak doszło do upadku cesarza Francuzów
Forma realizacji: lekcja online |
9:50 - 10:35 |
Wychowanie fizyczne
Temat: Technika biegu długiego
Cele: Poznam jak wygląda technika biegu długiego, Będę potrafił wykonać start do biegu długiego
Forma realizacji: materiały udostępnione w dzienniku elektronicznym librus |
10:55 - 11:40 |
Religia
Temat: Święconka-na początek śniadania wielkanocnego.
Cel: Uczeń wymienia chrześcijańskie tradycje związane z Wielkanocą.
Forma realizacji: Materiały udostępnione w librusie |
11:50 - 12:35 |
-- |
Wtorek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: Zaimek i jego funkcja w zdaniu.
Cele: znam rodzaje zaimków i ich funkcje w zdaniu; przekształcam tekst, stosując zaimki.
Forma realizacji: Uczeń wykona zadania zamieszczone w Librusie – zadania domowe |
8:55 - 9:40 |
Język polski
Temat: Nie moja wina, że czuje się nieswój. Pisownia przeczenia „nie” z zaimkami.
Cele: znam regułę pisowni przeczenia nie z zaimkami i oraz z różnymi częściami mowy i stosuję ją w praktyce.
Forma realizacji: Uczeń wykona zadania zamieszczone w Librusie – zadania domowe |
9:50 - 10:35 |
Biologia
Temat: Gady – kręgowce, które opanowały ląd.
Cele lekcji: określisz środowisko życia gadów; wskażesz cechy charakterystyczne gadów; wyjaśnisz, czym jest odrętwienie; scharakteryzujesz przystosowania gadów do życia na lądzie; omówisz sposób wymiany gazowej u gadów oraz ich rozmnażanie i rozwój.
Formy realizacji: Lekcja on-line na Skype wtorek godz. 11.00 Zadanie domowe przesłane w Librusie |
10:55 - 11:40 |
Technika
Temat: Elementy elektroniki
Cel: Poznam rodzaje i przykłady elementów elektronicznych.
Forma realizacji: Uczeń wykona zadania zamieszczone w dzienniku elektronicznym Librus |
11:50 - 12:35 |
Język angielski
Temat: Ćwiczenia w mówieniu, pisaniu, słuchaniu i czytaniu ze zrozumieniem w kontekście ulubionych zakątków zieleni.
Cele: uczeń przeczyta tekst ze zrozumieniem, uczeń nauczy się nowych słówek, uczeń utrwali prawidłowy zapis słówek.
Forma realizacji: Notatka do tematu oraz zadanie domowe w Librusie |
Środa
8:00 - 8:45 |
Wychowanie fizyczne
Temat: Technika przekazywaniem pałeczki sztafetowej.
Cele: Poznam technikę przekazywania pałeczki sztafetowej, Będę potrafił wykonać przekazanie pałeczki
Forma realizacji: materiały udostępnione w dzienniku elektronicznym librus |
8:55 - 9:40 |
Historia
Temat: Upadek Napoleona - 100 dni Napoleona
Cele: uczeń zna przyczyny upadku napoleona
Forma realizacji: kartkówka - eTesty |
9:50 - 10:35 |
Muzyka
Lekcja w wymiarze 1 godziny została przeprowadzona w dniu 15 kwietnia. |
10:55 - 11:40 |
Plastyka
Lekcja w wymiarze 50 min została przeprowadzona w dniu 15 kwietnia. |
11:50 - 12:35 |
Matematyka
Temat: Rozwiązywanie równań.
Rozwiązuje proste równania stosując odpowiednie zasady matematyczne. Zapisuje równania w prostszej postaci i je rozwiązuję.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
Czwartek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: Artyści z ambicjami – „Rola mola” Małgorzaty Strzałkowskiej.
cele: oceniam postawę bohaterów literackich, wyjaśniam, na czym polega komizm wiersza; piszę opowiadanie o najśmieszniejszej historii
Forma realizacji: Uczeń wykona zadania zamieszczone w Librusie – zadania domowe |
8:55 - 9:40 |
Język polski
Temat: Śmiech na sali… kinowej.
Cele: znam przykłady komedii filmowych; określam elementy komizmu postaci; formułuję opinię o wybranym filmie (zgodnie z podanym schematem)
Forma realizacji: Uczeń wykona zadania zamieszczone w Librusie – zadania domowe |
9:50 - 10:35 |
-- |
10:55 - 11:40 |
Geografia
Temat:Produkcja energii w Europie.
Cele: rozumiem związek między cechami środowiska przyrodniczego wybranych krajów Europy a wykorzystaniem różnych źródeł energii.
Forma realizacji: lekcja przeprowadzona online - SKYPE |
11:50 - 12:35 |
Religia
Temat: Koronka do Miłosierdzia Bożego.
Cel: Uczeń wie, kiedy jest obchodzone święto Miłosierdzia Bożego i zna obietnice związane z odmawianiem koronki.
Forma realizacji: zadanie udostępnione w librusie w zakładce “zadanie domowe” |
Piątek
8:00 - 8:45 |
Język angielski
Temat: Miejsca w Europie warte zwiedzania - praca projektowa w oparciu o przeczytany tekst pt. "Holidays in Wales".Cele: uczeń przeczyta tekst ze zrozumieniem, uczeń nauczy się nowych słówek, uczeń wykona ulotkę turystyczną o dowolnym kraju w Europie.
Forma realizacji: Notatka do tematu oraz zadanie domowe w Librusie |
8:55 - 9:40 |
Informatyka
Temat: Sprawdzian z rozdziału 3 - Scratch
Forma realizacji: lekcja online |
9:50 - 10:35 |
-- |
10:55 - 11:40
11:50 - 12:35 |
Wychowanie fizyczne
Temat: P.K. Umiejętności koszykarskie
Cele: Utrwalę wiedzę na temat umiejętności koszykarskich; Będę potrafił wymienić techniki w piłce koszykowej
Forma realizacji: materiały udostępnione w dzienniku elektronicznym librus |
|
|