|
Klasa VI
Poniedziałek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: Dawno temu, gdy znaki ryto w kamieniu… Poznajemy historię książki.
Cel: przedstawię najważniejsze etapy rozwoju książki w porządku chronologicznym; uzasadnię tezę, że wynalazki papieru i druku są dwiema wielkimi rewolucjami w historii książki
Lekcja on-line. Uczeń wykona zadania zamieszczone w Librusie – zadania domowe |
8:55 - 9:40 |
Historia
Temat: Republika Francuska.
Cele: określisz w jakich okolicznościach doszło do ustanowienia Republiki Francuskiej, wyjaśnisz na czym polegały rządy terroru sprawowane przez jakobinów, charakterystyka rządów dyrektoriatu
lekcja online mini test podsumowujący pracę |
9:50 - 10:35 |
Wychowanie fizyczne
Temat: Aktywność fizyczna w czasie wolnym
Cele: Poznam ćwiczenia jakie można wykorzystać w czasie wolnym
materiały udostępnione w dzienniku elektronicznym librus |
10:55 - 11:40 |
Religia
Temat: Grób Pański -myśleli, że to koniec.
Cel:Uczeń zna okoliczności związane ze złożeniem Ciała Jezusa do grobu.
Zadania w podręczniku-str. 111-113 oraz w zeszycie ćwiczeń-str. 70-71, dla chętnych -zad 1/113 (podręcznik) |
11:50 - 12:35 |
-- |
Wtorek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: Książki czekają na ciebie.
Cel: posługuję się katalogiem bibliotecznym (także on-line), wskazuję argumenty pokazujące korzyści wynikające z czytania, tworzę plakaty, projekty murali – zachęcających do czytania
Lekcja on-line. Uczeń wykona zadania zamieszczone w Librusie – zadania domowe |
8:55 - 9:40 |
Język polski
Temat: Zaimek - ćwiczenia utrwalające
Cel: rozpoznaję formy zaimków, określam, jakie części mowy zastępują zaimki.
Uczeń wykona zadania zamieszczone w Librusie – zadania domowe |
9:50 - 10:35 |
Biologia
emat: Przegląd i znaczenie płazów – cz. II.
Cele lekcji: wymienisz cechy , które umożliwiają płazom życie w dwóch środowiskach, scharakteryzujesz rozmnażanie się i rozwój płazów; utrwalisz wiadomości dotyczące zróżnicowania budowy i trybu życia płazów; rozpoznasz na ilustracji gatunki płazów występujących w Polsce;
Formy realizacji: Lekcja on-line, środa godz. 11.00
Zadanie domowe w Librusie |
10:55 - 11:40 |
Technika
Temat: Wymiarowanie rysunków technicznych.
Cele: Utrwalę zasady wymiarowania rysunków technicznych.
Uczeń wykona zadania zamieszczone w dzienniku elektronicznym Librus |
11:50 - 12:35 |
Język angielski
Temat: Czas Past continuous – pytanie „Why?”
Cele: uczeń potrafi zbudować pytania w czasie Past continuous rozpoczynające się od słówka „Why?”, uczeń potrafi odpowiedzieć na pytania w czasie Past continuous.
Notatka do tematu oraz zadanie domowe w Librusie |
Środa
8:00 - 8:45 |
Wychowanie fizyczne
Temat: Zapoznanie z podstawowymi zasadami taktyki.
Cele: Poznam podstawowe zasady taktyki w piłce nożnej
Potrafię ocenić kiedy zastosować daną taktykę wyjaśnienie materiału filmowego w dzienniku elektronicznym librus |
8:55 - 9:40 |
Historia
Temat: Epoka Napoleona Bonapartego
Cele: okoliczności objęcia władzy przez napoleona Bonapartego, jego reformy, ogłoszenie blokady kontynentalnej
Materiały udostępnione na Librusie |
9:50 - 10:35 |
Muzyka
Temat: Z dziejów muzyki - barok. Jan Sebastian Bach.
Cele: Dowiesz się, kim był Jan Sebastian Bach. Dowiesz się, co to jest polifonia.
Lekcja już się odbyła |
10:55 - 11:40 |
Plastyka
Temat: Sztuka użytkowa - palma wielkanocna.
Cele: Obejrzę uważnie filmik instruktażowy. Estetycznie i precyzyjnie narysuję i pomaluję palmę wielkanocną.
Uczeń wykona zadania zgodnie ze wskazówkami i udostępnionymi materiałami zamieszczonymi w dzienniku elektronicznym. |
11:50 - 12:35 |
Matematyka
Temat: Obliczanie, upraszczanie wartości algebraicznych.
Cele: Przeanalizuje obejrzane filmiki edukacyjne, Uproszczę wartości algebraiczne - Obliczę wartości algebraiczne
Uczeń wykona zadania zgodnie ze wskazówkami i udostępnionymi materiałami zamieszczonymi w dzienniku elektronicznym. |
|
|