|
Klasa V
Poniedziałek
8:00 - 8:45 |
Język angielski
Temat: Wpływ kolorów na samopoczucie w wysłuchanych i przeczytanych tekstach.
Cele: uczeń zna ogólny sens czytanego tekstu, uczeń potrafi pracować ze słownikiem angielsko-polskim, uczeń zna nowe słówka i wyrażenia związane z chorobami i dolegliwościami.
Zadania do wykonania w zakładce „zadania domowe” w Librusie. |
8:55 - 9:40 |
Język polski
Temat: Kraina języka To już wiemy!
Cel: Przypomnisz wiadomości z klasy V.
Forma realizacji: materiały na Sway przesłane przez Librusa |
9:50 - 10:35 |
Język polski
Temat: Zakręty ortografii. Kilka rad dla osób, które pisać nie potrafią zgodnie z ortografią.
Cel: Zapoznasz się z zasadami pisowni z -em, -en, -om, -on, -ę, -ą.
Forma realizacji: materiały na Sway przesłane przez Librusa |
10:55 - 11:40 |
-- |
11:50 - 12:35 |
Wychowanie fizyczne
Temat: Gra w badmintona.
Cel:Przypomnę zasady gry w badmintona, poćwiczę koordynacje ruchową oraz wspomaganie mięśni.
Forma realizacji: materiały i wskazówki do pracy udostępnione w zakładce “zadanie domowe” |
Wtorek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: W jaki sposób należy pisać pozdrowienia?
Cel: Napiszesz pozdrowienia dla kolegów i koleżanek z klasy.
Forma realizacji: materiały na Sway przesłane przez Librusa |
8:55 - 9:40 |
Biologia
Temat: Znaczenie roślin okrytonasiennych. Przegląd roślin nagonasiennych i okrytonasiennych – wirtualna lekcja terenowa.
Cele lekcji: wskażesz rolę roślin okrytonasiennych w przyrodzie i dla człowieka; poznasz wybrane gatunki roślin nagonasiennych i okrytonasiennych występujących w Polsce; poćwiczysz umiejętności rozpoznawania roślin okrytonasiennych za pomocą prostych atlasów i kluczy do oznaczania gatunków.
Formy realizacji: zadania do wykonania na lekcji przesłane w wiadomości w dzienniku elektronicznym. |
9:50 - 10:35 |
Geografia
Temat: Podsumowanie wiadomości - strefy krajobrazowe Polski i świata
informacje przesłane przez dziennik elektroniczny LIBRUS |
10:55 - 11:40 |
|
11:50 - 12:35 |
Wychowanie fizyczne
Temat:Zwody- z przełożeniem nogi nad piłką,pojedynczy i podwójny.
Cel:Przypomnę zasady wykonania zwodów.
Forma realizacji: materiały i wskazówki do pracy udostępnione w zakładce “zadanie domowe |
Środa
8:00 - 8:45 |
Muzyka
Temat: Warsztat muzyczny.
Cel: Przypomnisz sobie piosenki i wiadomości poznane w klasie piątej.
Forma realizacji: materiały na Sway przesłane przez Librusa |
8:55 - 9:40 |
Wychowanie fizyczne
Temat:Małe gry w piłkę nożną.
Cel: Przypomnę zasady gry w małych grach
Forma realizacji: materiały i wskazówki do pracy udostępnione w zakładce “zadanie domowe |
9:50 - 10:35 |
-- |
10:55 - 11:40 |
Historia
Temat: Historia w sieci
Cele: Uczeń zna i samodzielnie wyszukuje serwisy i portale poświęcone historii, umie samodzielnie zdobywać informacje
Forma realizacji: materiały udostępnione w Librusie |
11:50 - 12:35 |
Religia
Temat: Nieugięty Przewodnik Narodu-Kardynał Stefan Wyszyński.
Cel: Uczeń podaje najważniejsze fakty z życia kardynała Stefana Wyszyńskiego.
Forma realizacji; materiały i wskazówki do pracy udostępnione w zakładce “zadanie domowe” |
Czwartek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: Jak to jest radośnie żyć?
Cel: Wyjaśnisz, o czym mówią słowa piosenki “Jak dobrze nam”
Forma realizacji: materiały na Sway przesłane przez Librusa |
8:55 - 9:40 |
Wychowanie fizyczne
Temat:Doskonalenie kozłowania.
Cel:Przypomnę zasady kozłowania.
Forma realizacji: materiały i wskazówki do pracy udostępnione w zakładce “zadanie domowe |
9:50 - 10:35 |
Informatyka
Temat: Podróż z przeszkodami. Przygotowanie filmu przyrodniczego - zadanie projektowe
Cele: uczeń uczestniczy w zespołowym rozwiązaniu problemu posługując się technologią taką jak: poczta elektroniczna, forum, wirtualne środowisko kształcenia, dedykowany portal edukacyjny; |
10:55 - 11:40 |
Język angielski
Temat: Review - podsumowanie materiału z rozdziałów 7-8 w formie zadań utrwalających.
Cele: uczeń dokona samooceny, uczeń utrwali słownictwo i struktury gramatyczne z działów 7 i 8.
Lekcja prowadzona online przez komunikator Skype oraz zamieszczenie zadań do wykonania w zakładce „zadania domowe” w Librusie. |
11:50 - 12:35 |
Matematyka
Temat: Pola wielokątów – podsumowanie.
Cele: Wykonam zadania dotyczące obliczeń pól wielokątów. Zweryfikuje wiadomości i umiejętności z działu Pola figur. |
Piątek
Zakończenie roku szkolnego 2019/2020
|
|