|
Klasa V
Poniedziałek
8:00 - 8:45 |
Język angielski
Temat: Powtórzenie i utrwalenie materiału z rozdziału 7.
Cele: uczeń utrwali słownictwo i struktury gramatyczne z działu 7, uczeń dokona ewaluacji swojej wiedzy z działu 7.
Forma realizacji: Zadania do wykonania w zakładce „zadania domowe” w Librusie. |
8:55 - 9:40 |
Język polski
Temat: Sporo piszę, więc zostanę pisarzem. Orzeczenie i jego rodzaje. (cd.)
Cele: Poznasz dwa rodzaje orzeczeń. Określisz części mowy, które pełnią funkcję orzecznika w orzeczeniu imiennym.
Forma realizacji; materiały do lekcji zamieszczone na Sway przesłane przez Librusa |
9:50 - 10:35 |
Język polski
Temat: “Scenariusz to film na papierze …”
Cele: Poznasz pojęcia: scenariusz, tekst główny, tekst poboczny. Wskażesz różnice między tekstem literackim a scenariuszem.
Forma realizacji; materiały do lekcji zamieszczone na Sway przesłane przez Librusa |
10:55 - 11:40 |
-- |
11:50 - 12:35 |
Wychowanie fizyczne
Temat: Mini piłka nożna. Prowadzenie piłki nogą-podeszwa
Cel:Poznam zasady prowadzenia piłki nogą-podeszwą.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
Wtorek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: Ostatnio na lekcji zdarzyło się coś niezwykłego… - piszemy sprawozdanie.
Cele: Zapoznasz się z cechami sprawozdania. uzupełnisz tekst sprawozdania brakującymi informacjami.
Forma realizacji; materiały do lekcji zamieszczone na Sway przesłane przez Librusa |
8:55 - 9:40 |
Biologia
Temat: Okrytonasienne cechy charakterystyczne.(zapisz temat i cele lekcji do zeszytu).
Cele lekcji: nauczysz się rozpoznawać formy roślin okrytonasiennych; Poznasz elementy budowy kwiatu i określisz ich funkcje w rozmnażaniu płciowym.
Formy realizacji: lekcja on-line wtorek godz. 9.00, scenariusz lekcji przesłany w zadaniu domowym w dzienniku elektronicznym. |
9:50 - 10:35 |
Geografia
Temat: Obliczamy sumę opadów - ćwiczenia.
Cel: potrafię obliczyć sumę opadów w danej miejscowości.
Forma realizacji: Lekcja online, godz. 11.00 |
10:55 - 11:40 |
-- |
11:50 - 12:35 |
Wychowanie fizyczne
Temat: Trening intrwałowy “Ćwicz jak Janusz Kusociński”
Cel:Poznam zasady treningu przygotowującego do biegania.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
Środa
8:00 - 8:45 |
Muzyka
Temat: Przy ognisku, czyli o akompaniamencie.
Cele: Zaśpiewasz piosenki ogniskowe. Poznasz różne rodzaje akompaniamentu.
Forma realizacji; materiały do lekcji zamieszczone na Sway przesłane przez Librusa |
8:55 - 9:40 |
Wychowanie fizyczne
Temat: Quiz siatkarski.
Cel:Poznam ogólne zasady gry w piłkę siatkowa.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
9:50 - 10:35 |
-- |
10:55 - 11:40 |
Historia
Temat: Podsumowanie rozdziału 7, Polska XIII - XV wieku.
Cele: podsumowanie i powtórzenie wiadomości
Formy realizacji: lekcja online godz 12:00. |
11:50 - 12:35 |
Religia
Temat:Duch święty-Przewodnik, Pocieszyciel, Obrońca.
Cel: Uczeń wie kim jest Duch święty i kiedy obchodzimy Zesłanie Ducha świętego.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki do pracy udostępnione w zakładce “zadanie domowe” w librusie |
Czwartek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: Kraina języka. Dopełnienie - nieznana nam dotąd część zdania.
Cele: Poznasz część zdania dopełnienie. Wskażesz w tekście dopełnienia.
Formy realizacji; materiały do lekcji zamieszczone na Sway przesłane przez Librusa Lekcja online gr.I - 11:00, gr. II - 11:40 |
8:55 - 9:40 |
Wychowanie fizyczne
Temat:Przygotowanie do przewrotu w przód. Etap 2
Cel:Przypomnę zasady przewrotu w przód.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
9:50 - 10:35 |
Informatyka
Temat: Podróż z przeszkodami. Przygotowanie filmu przyrodniczego - zadanie projektowe
Cele: uczeń uczestniczy w zespołowym rozwiązaniu problemu posługując się technologią taką jak: poczta elektroniczna, forum, wirtualne środowisko kształcenia, dedykowany portal edukacyjny;
Formy realizacji: lekcja online godz 9:00. |
10:55 - 11:40 |
Język angielski
Temat: Opisywanie uczuć i emocji w kontekście przeczytanej i wysłuchanej historyjki.
Cele: uczeń rozumie ogólny sens przeczytanej historyjki, uczeń zna nazwy niektórych uczuć i emocji, uczeń potrafi opisać swoje uczucia i emocje, uczeń potrafi korzystać ze słownika angielsko-polskiego.
Forma realizacji: Lekcja prowadzona online przez komunikator Skype oraz zamieszczenie zadań do wykonania w zakładce „zadania domowe” w Librusie. |
11:50 - 12:35 |
Matematyka
Temat: Pole rombu.
Cele: Znam wzór na pole rombu jako równoległoboku. Potrafię obliczyć pole rombu o danych przekątnych. Wykorzystuję wiadomości dotyczące obliczania pola rombu do rozwiązywania zadań tekstowych.
Forma realizacji: materiały udostępnione w Librusie |
Piątek
8:00 - 8:45 |
Historia
Temat: Sprawdzian z rozdziału 7, Polska XIII - XV wieku.
Formy realizacji: lekcja online godz 12:00. |
8:55 - 9:40 |
Technika
Temat: Szkice techniczne
Cel:Utrwalę zasady sporządzania odręcznych szkiców technicznych.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
9:50 - 10:35 |
Religia
Temat:Pierwszy pośród dwunastu-święty Piotr.
Cel: Uczeń wymienia fakty z życia świętego Piotra
Forma realizacji: Materiały i wskazówki do pracy udostępnione w zakładce “zadanie domowe” w librusie |
10:55 - 11:40 |
Plastyka
Temat: Układ form w naturze - Molo nad morzem, gwasz.
Cele: Wiem jak wykonać prace techniką malarską – gwasz. Wykonam prace plastyczną na określony temat stosując elementy gwaszu.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki do pracy udostępnione w zakładce “zadanie domowe” w librusie |
11:50 - 12:35 |
-- |
|
|