|
Klasa V
Poniedziałek
8:00 - 8:45 |
Język angielski
Temat: Ciekawe miejsce w Polsce – praca projektowa w oparciu o tekst pt. „Come to Scotland”.
Cele: uczeń czyta tekst ze zrozumieniem, uczeń wykona mini projekt na zadany temat, uczeń utrwali słownictwo związane z geografią.
Forma realizacji: Zadania do wykonania w zakładce „zadania domowe” w Librusie. |
8:55 - 9:40 |
Język polski
Temat: Czym dla podmiotu lirycznego w wierszu jest muzyka?
Cel: Wyjaśnisz, jakie znaczenie ma muzyka w życiu człowieka. Opracujesz zasady, których powinny przestrzegać osoby słuchające muzyki.
Forma realizacji; materiały do lekcji zamieszczone na Sway przesłane przez Librusa |
9:50 - 10:35 |
Język polski
Temat: Czy zawsze piszemy wyrazy zgodnie z ich brzmieniem?
Cel: Poznasz różnice między mową a pismem. Dopiszesz wyrazy wyjaśniające pisownię.
Forma realizacji; materiały do lekcji zamieszczone na Sway przesłane przez Librusa |
10:55 - 11:40 |
-- |
11:50 - 12:35 |
Wychowanie fizyczne
Temat: Quiz wiedzy o sporcie.
Cel: Utrwalę podstawową wiedzę o sporcie.
Forma realizacji: lekcja on-line, Skype godzina 11.50 |
Wtorek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: Jaki utwór nazywamy fraszką?
Cele: Poznasz pojęcie fraszka. Uzasadnisz, że poznane utwory są fraszkami.
Forma realizacji: materiały do lekcji na Sway przesłane przez Librusa |
8:55 - 9:40 |
Biologia
Temat: Nagonasienne– cechy charakterystyczne, przedstawiciele i ich znaczenie.
Cele lekcji: wskażesz cechy roślin nagonasiennych na przykładzie sosny; rozpoznasz przykładowe gatunki nagonasiennych występujących w Polsce; podasz znaczenie roślin nagonasiennych w przyrodzie i dla człowieka.
Formy realizacji: lekcja on- line wtorek godz. 9.00. , scenariusz lekcji przesłany w zadaniu domowym w dzienniku elektronicznym. |
9:50 - 10:35 |
Geografia
Temat: Krajobrazy świata - powtórzenie wiadomości
Cel: Utrwalę wiadomości poznane w dziale: krajobraz świata.
Forma realizacji: lekcja online - SKYPE, wtorek, 11.00 |
10:55 - 11:40 |
-- |
11:50 - 12:35 |
Wychowanie fizyczne
Temat: Mini piłka ręczna. Sposoby poruszania się w ataku i obronie.
Cel: Przypomnę sposoby poruszania się w ataku i obronie.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
Środa
8:00 - 8:45 |
Muzyka
Lekcja została zrealizowana w wymiarze 1 godz. w dniu 13 maja 2020 r. |
8:55 - 9:40 |
Wychowanie fizyczne
Temat:Mini piłka nożna. Zwody-z przełożeniem nogi nad piłką,pojedynczy i podwójny.
Cel:Poznam zwód pojedynczy oraz podwójny z przełożeniem nogi nad piłką.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
9:50 - 10:35 |
-- |
10:55 - 11:40 |
Historia
Temat: Monarchia stanowa w Polsce.
Cele: uczeń charakteryzuje rozwój monarchii stanowej i uprawnień stanu szlacheckiego (rozwój przywilejów szlacheckich do konstytucji nihil novi).
Forma realizacji: lekcja online |
11:50 - 12:35 |
Religia
Temat: Polak dla całego świata-Jan Paweł II
Cel:Uczeń wymienia główne wątki pontyfikatu Jana Pawła II.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki do pracy zamieszczone w zakładce “zadanie domowe” w librusie. |
Czwartek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: Sporo piszę, więc zostanę pisarzem. Orzeczenie i jego rodzaje.
Cele: Poznasz dwa rodzaje orzeczeń. Określisz części mowy, które pełnią funkcję orzecznika w orzeczeniu imiennym.
Formy realizacji; materiały do lekcji zamieszczone na Sway przesłane przez Librusa Lekcja online gr.I - 11:00, gr. II - 11:40 |
8:55 - 9:40 |
Wychowanie fizyczne
Temat:Nauka i doskonalenie zwodów.
Cel:Poznam zasady doskonalenia zwodów.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
9:50 - 10:35 |
Informatyka
Temat: Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Cele: Uczeń tworzy ilustracje w edytorze grafiki: rysuje za pomocą wybranych narzędzi, przekształca obrazy, uzupełnia grafikę tekstem, obiekty z uwzględnieniem ich cech charakterystycznych;
Forma realizacji: lekcja online |
10:55 - 11:40 |
Język angielski
Temat: Review – podsumowanie materiału z rozdziału 7w formie zadań utrwalających.
Cele: uczeń dokona samooceny, uczeń utrwali słownictwo i struktury gramatyczne z działu 7.
Forma realizacji: Lekcja prowadzona online przez komunikator Skype oraz zamieszczenie zadań do wykonania w zakładce „zadania domowe” w Librusie. |
11:50 - 12:35 |
Matematyka
Temat: Pole równoległoboku.
Cele: obliczę pole równoległoboku, wykorzystując wzór, narysuję równoległobok o podanej wysokości i polu, podzielę daną figurę na takie, których pola można policzyć, korzystając z poznanych wzorów
Forma realizacji: materiały udostępnione w Librusie |
Piątek
8:00 - 8:45 |
Historia
Temat: Podsumowanie rozdziału 7 - Polska w XII - XV wieku
Cel: powtórzenie i utrwalenie wiadomości
Forma realizacji: materiały udostępnione w Librusie |
8:55 - 9:40 |
Technika
Temat: Sprawdź, co jesz. Jak czytać etykiety?
Cel:Dowiem się, jak czytać etykiety na produktach spożywczych oraz co oznaczają używane na nich symbole.
Forma realizacji: lekcja on-line, Skype godzina 9.00 |
9:50 - 10:35 |
Religia
Temat: Powtórzenie i utrwalenie wiadomości z IV rozdziału “Świadkowie wiary i nowego życia.
Cel: Uczeń utrwali sobie wiadomości z IV rozdziału “Świadkowie wiary i nowego życia”.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki do pracy zamieszczone w zakładce “zadanie domowe” w librusie. |
10:55 - 11:40 |
Plastyka
Lekcja odbyła się w wymiarze 50 min w dniu 15 maja 2020 r. |
11:50 - 12:35 |
-- |
|
|