|
Klasa V
Poniedziałek
8:00 - 8:45 |
Język angielski
Temat: Porównywanie cech z zastosowaniem przymiotników nieregularnych oraz konstrukcji as…as.
Cele: uczeń zna formy stopnia wyższego przymiotników regularnych i nieregularnych, uczeń potrafi zastosować konstrukcję „as … as” w celu porównania osób lub rzeczy, uczeń utrwali poznane przymiotniki.
Forma realizacji: Zadania do wykonania w zakładce „zadania domowe” w Librusie. |
8:55 - 9:40 |
Język polski
Temat: Blisko natury - przygotowanie do sprawdzianu.
Cel: Powtórzysz wiadomości z rozdziału “Blisko natury”
Forma realizacji: Materiały zamieszczone na Sway przesłane przez Librusa |
9:50 - 10:35 |
Język polski
Temat: Jaki był stosunek Jerzego do własnej twórczości?
Cel: Określisz elementy świata przedstawionego.
Forma realizacji: Materiały zamieszczone na Sway przesłane przez Librusa |
10:55 - 11:40 |
-- |
11:50 - 12:35 |
Wychowanie fizyczne
Temat: Prowadzenie piłki zewnętrzną częścią nogi
Cel: Poznam ćwiczenia doskonalące prowadzenie piłki zewnętrzną częścią stopy
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
Wtorek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: Opisujemy pejzaż.
Cel: Dowiesz się, jak napisać opis pejzażu.
Forma realizacji: Materiały zamieszczone na Sway przesłane przez Librusa |
8:55 - 9:40 |
Biologia
Temat: Paprotniki – środowisko życia, budowa, rozmnażanie i znaczenie. – 12.05.2020r.
Cele lekcji: Nauczysz się rozpoznawać paprocie, skrzypy i widłaki na podstawie obserwacji i zdjęć; poznasz cechy budowy zewnętrznej paprotników; omówisz znaczenie paprotników w przyrodzie i dla człowieka.
Metody/formy realizacji: lekcja on- line wtorek godz. 9.00. , scenariusz lekcji przesłany w zadaniu domowym w dzienniku elektronicznym. |
9:50 - 10:35 |
Geografia
Temat: Krajobraz wysokogórski Himalajów.
Cel: znam środowisko przyrodnicze i działalność człowieka w strefie wysokich gór.
Forma realizacji: lekcja online - SKYPE - wtorek 11.00 |
10:55 - 11:40 |
-- |
11:50 - 12:35 |
Wychowanie fizyczne
Temat:Poranna gimnastyka - rozgrzewka.
Cel:Poznam zestaw ćwiczeń angażujących duże grupy mięśniowe oraz stawy. Zwiększę uelastycznienie i mobilność ciała.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
Środa
8:00 - 8:45 |
Muzyka
Temat: O rodzinie w rytmie rock and rolla.
Cele: Zaśpiewasz piosenkę. Poznasz podstawowe kroki rock and rolla.
Forma realizacji: Materiały zamieszczone na Sway przesłane przez Librusa |
8:55 - 9:40 |
Wychowanie fizyczne
Temat:Mini piłka siatkowa. Ćwiczenia doskonalące rozegranie na trzy.
Cel:Przypomnę zasady rozegrania na trzy.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
9:50 - 10:35 |
-- |
10:55 - 11:40 |
Historia
Temat: Monarchia stanowa w Polsce.
Cele: uczeń charakteryzuje rozwój monarchii stanowej i uprawnień stanu szlacheckiego (rozwój przywilejów szlacheckich do konstytucji nihil novi).
Forma realizacji: lekcja online |
11:50 - 12:35 |
Religia
Temat: Święty Brat Albert -być jak bochen chleba.
Cel: Uczeń podaje najważniejsze fakty z życia św. Brata Alberta
Forma realizacji: Materiały i wskazówki do pracy udostępnione w librusie w zakładce “zadanie domowe” |
Czwartek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: “Blisko natury” - piszemy sprawdzian.
Cel: Sprawdzisz swoje wiadomości i umiejętności.
Forma realizacji: lekcja online, materiały zamieszczone na Sway przesłane przez Librusa |
8:55 - 9:40 |
Wychowanie fizyczne
Temat:Nauka i doskonalenie startu niskiego.
Cel: Przypomnę zasady wykonania startu niskiego.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
9:50 - 10:35 |
Informatyka
Temat: Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Cele: Uczeń tworzy ilustracje w edytorze grafiki: rysuje za pomocą wybranych narzędzi, przekształca obrazy, uzupełnia grafikę tekstem, obiekty z uwzględnieniem ich cech charakterystycznych;
Forma realizacji: Materiały udostępnione poprzez wiadomości Librus |
10:55 - 11:40 |
Język angielski
Temat: Pytanie o pogodę i opisywanie warunków pogodowych w kontekście przeczytanych i wysłuchanych tekstów.
Cele: uczeń zna nazwy stanów pogody, uczeń potrafi powiedzieć i napisać jaka jest pogoda, uczeń czyta tekst ze zrozumieniem.
Forma realizacji: Lekcja prowadzona online przez komunikator Skype oraz zamieszczenie zadań do wykonania w zakładce „zadania domowe” w Librusie. |
11:50 - 12:35 |
Matematyka
Temat: Zależności miedzy jednostkami pola.
Cele: Rozumiem zależności między jednostkami długości i pola. Wyrażam pole powierzchni w różnych jednostkach. |
Piątek
8:00 - 8:45 |
Historia
Temat: Monarchia stanowa w Polsce Przywileje szlacheckie
Cele: uczeń charakteryzuje rozwój monarchii stanowej i uprawnień stanu szlacheckiego (rozwój przywilejów szlacheckich do konstytucji nihil novi).
Forma realizacji: Forma realizacji: Materiały udostępnione poprzez wiadomości Librus |
8:55 - 9:40 |
Technika
Temat: Szkice techniczne
Cel: Poznam zasady sporządzania odręcznych szkiców technicznych.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
9:50 - 10:35 |
Religia
Temat: Święta Teresa z Lisieux-mała siostra od wielkich spraw.
Cel: Uczeń podaje główne wydarzenia z życia św. Teresy od Dzieciątka Jezus.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki do pracy udostępnione w zakładce “zadanie domowe” w librusie |
10:55 - 11:40 |
Plastyka
Temat: Faktura – papierowy prezent dla mamy w 3D
Cele: Wiem co to jest faktura naturalna i wytworzona przez człowieka. Zaprojektuję w 3D oraz wykonam starannie laurkę dla swojej mamy. Poćwiczę koordynację wzrokowo – ruchową. Zachowam zasady bezpieczeństwa podczas pracy.
Forma realizacji: materiały udostępnione w Librusie. |
11:50 - 12:35 |
-- |
|
|