|
Klasa V
Poniedziałek
8:00 - 8:45 |
Język angielski
Temat: Porównywanie cech różnych osób i rzeczy z zastosowaniem stopnia wyższego przymiotników.
Cele: uczeń utrwali nazwy przymiotników, uczeń zna sposób tworzenia stopnia wyższego przymiotników, uczeń potrafi porównać różne osoby i rzeczy.
Forma realizacji: Zadania do wykonania w zakładce „praca domowa” w Librusie. |
8:55 - 9:40 |
Język polski
Temat: O szacunku do każdego stworzenia.
Cele:Przypomnisz cechy bajki. Wymienisz cechy bohaterów. Określisz morał wynikający z bajki.
Forma realizacji: Materiały do lekcji na Sway przesłane przez Librusa |
9:50 - 10:35 |
Język polski
Temat: Nasz głos w obronie środowiska.
Cel: Zaproponujesz, w jaki sposób możemy dbać o środowisko.
Forma realizacji: Materiały do lekcji na Sway przesłane przez Librusa |
10:55 - 11:40 |
-- |
11:50 - 12:35 |
Wychowanie fizyczne
Temat:Wzmacniamy cały korpus ciała- ćwiczenia w formie ruletki online.
Cele:Poznam ćwiczenia na wzmocnienie całego ciała. Potrafię wykonać wylosowane ćwiczenia.
Forma realizacji: lekcja on-line |
Wtorek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: Wyprawa w nieznane, czyli jak chronić przyrodę?
Cele: Zgromadzisz informacje na temat podmiotu lirycznego. Wykonasz ćwiczenia słownikowe.
Forma realizacji: Materiały do lekcji na Sway przesłane przez Librusa |
8:55 - 9:40 |
Biologia
Temat: Mszaki – środowisko życia, budowa, rozmnażanie i znaczenie. – 05.05.2020r.
Cele lekcji: zapamiętasz z jakich elementów zbudowane są mszaki; będziesz wiedział w jakich środowiskach te rośliny występują; poznasz sposób w jaki rozmnażają się mszaki; określisz jakie znaczenie mają mszaki w przyrodzie i dla człowieka.
Metody/formy realizacji: wykonaj zadanie domowe przesłane w dzienniku elektronicznym; skorzystaj z możliwości konsultacji z nauczycielem w godz. 9.00 – 10.00 na Skype. |
9:50 - 10:35 |
Geografia
Temat: Krajobraz śródziemnomorski.
Cel: znam środowisko przyrodnicze i działalność człowieka w strefie śródziemnomorskiej.
Forma realizacji: lekcja online - SKYPE |
10:55 - 11:40 |
-- |
11:50 - 12:35 |
Wychowanie fizyczne
Temat: P. N. Prowadzenie piłki nogą-wewnętrzną częścią stopy.
Cel:Poznam ćwiczenia doskonalące prowadzenie piłki nogą wewnętrzną częścią stopy.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
Środa
8:00 - 8:45 |
Muzyka
Lekcja odbyła się w wymiarze 1 godziny 29 kwietnia 2020 r. |
8:55 - 9:40 |
Wychowanie fizyczne
Temat: Mini piłka koszykowa. Doskonalenie kozłowania
Cel:Przypomnę zasady kozłowania piłki.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
9:50 - 10:35 |
-- |
10:55 - 11:40 |
Historia
Temat: Jaką bitwę namalował Jan Matejko?
Cele: uczeń omawiając dzieło J. Matejki charakteryzuje dokonania w dziedzinie polityki wewnętrznej i zagranicznej Jagiellonów w XV wieku; porządkuje i umieszcza w czasie najważniejsze wydarzenia związane z relacjami polsko-krzyżackimi w XIV–XV wieku;
Forma realizacji: lekcja online |
11:50 - 12:35 |
Religia
Temat: Święta Bernadetta-wybrana przez Maryję.
Cel: Uczeń opowiada o spotkaniu Bernadetty z Maryją.
Forma realizacji: Zadanie domowe z zeszytu ćwiczeń i notatka w zeszycie oraz prac dla chętnych-wyjaśnienie w librusie |
Czwartek
8:00 - 8:45 |
Język polski
Temat: Cóż począć, gdy nie wiadomo, co już zrobiono, a co pominięto?
Cele: Przypomnisz wiadomości o czasowniku. Uzupełnisz wiadomości o nieosobowych formach czasownika
Forma realizacji: Lekcja online |
8:55 - 9:40 |
Wychowanie fizyczne
Temat:Przygotowanie do lepszego wykonania Testu Zuchory. Szybkość.
Cel: Dokonam pomiaru swojej szybkości.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
9:50 - 10:35 |
Informatyka
Temat: Patyczaki w ruchu. Tworzenie prostych animacji
Cele: uczeń steruje obiektami z uwzględnieniem ich cech charakterystycznych;
Forma realizacji: lekcja online |
10:55 - 11:40 |
Język angielski
Temat: Pytanie o informacje na temat atrakcji turystycznych – ćwiczenia w mówieniu.
Cele: uczeń utrwali nazwy poznanych przymiotników i ich stopień wyższy, uczeń potrafi zapytać o atrakcje turystyczne.
Forma: Zadania do wykonania w zakładce „praca domowa” w Librusie |
11:50 - 12:35 |
Matematyka
Temat: Pola prostokąta i kwadratu.
Cele: Obliczę pole prostokąta i kwadratu, Obliczę bok kwadratu , znając jego pole, Obliczyć bok prostokąta, znając jego pole i długość drugiego boku, Rozwiążę zadanie tekstowe związane z polem prostokąta i kwadratu, Narysuję prostokąty i kwadraty o podanych wymiarach.
Forma realizacji: materiały udostępnione poprzez Librus |
Piątek
8:00 - 8:45 |
Historia
Temat: Jagiellonowie w Europie
Cele: Uczeń charakteryzuje dokonania w dziedzinie polityki wewnętrznej i zagranicznej Jagiellonów w XV wieku;
Forma realizacji: Materiały udostępnione poprzez wiadomości Librus |
8:55 - 9:40 |
Technika
Temat: Zasady zdrowego żywienia.
Cel:Poznam rodzaje i funkcje składników odżywczych.
Forma realizacji: lekcja on-line |
9:50 - 10:35 |
Religia
Temat:Błogosławiona Teresa z Kalkuty-służyć Jezusowi przebranemu za żebraka.
Cel:Uczeń wymienia najważniejsze momenty z życia świętej Teresy z Kalkuty i potrafi zauważać potrzebujących wokół siebie.
Forma realizacji: zadanie w zeszycie ćwiczeń i w zeszycie przedmiotowym |
10:55 - 11:40 |
Plastyka
Temat: Malarstwo malarskie- dmuchawce.
Cele; Stosuję różne techniki wykonania dzieł plastycznych. Wykonam prace plastyczną stosując nietypowe narzędzia. Pomyśl i odpowiedz – Jakie znasz narzędzia wykorzystywane do wykonania prac plastycznych?
Forma realizacji: materiały udostępnione w Librusie. |
11:50 - 12:35 |
-- |
|
|