|
Klasa III
Poniedziałek
8:00 - 8:45
8:55 - 9:40
9:50 - 10:35
10:55 - 11:40 |
Edukacja wczesnoszkolna
Temat: Mieszkańcy Afryki
Cele: Potrafię wskazać w czytanym tekście najważniejsze informacje o Afryce i plemionach zamieszkujących ten kontynent. Rozumiem pojęcie sawanna i potrafię wymienić zwierzęta charakterystyczne dla tego obszaru. Rozwiązuję zadania tekstowe związane z obliczaniem temperatur oraz odczytuję i zaznaczam temperaturę na termometrze. Wzmocnię mięśnie brzucha i grzbietu.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
Wtorek
8:00 - 8:45
8:55 - 9:40 |
Edukacja wczesnoszkolna
Temat: Miejsca w sztukę bogate
Cele: Znam nazwy zawodów artystycznych oraz wiem, kto to był Leonardo da Vinci - umiem wymienić kilka tytułów jego prac. Rozpoznaję i wskazuję figury podzielone na dwie lub cztery części.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
9:50 - 10:35 |
Język angielski
Temat: It’s got four legs - opisywanie zwierząt.
Cele: uczeń zna nazwy części ciała zwierząt, uczeń zna konstrukcję gramatyczną „It’s got” i potrafi ją zastosować w opisywaniu zwierząt, uczeń utrwali nazwy dzikich zwierząt i kolory.
Forma realizacji: Zadania do wykonania w zakładce „zadania domowe” w Librusie. |
10:55 - 11:40 |
Religia
Temat:” Bierzcie i jedzcie , to jest Ciało moje”-ustanowienie Eucharystii.
Cel: Uczeń zna pojęcie “Eucharystia” i wie kiedy została ustanowiona.
Forma realizacji: materiały i wskazówki do pracy zamieszczone w zakładce “zadanie domowe” w librusie |
Środa
8:00 - 8:45
8:55 - 9:40
9:50 - 10:35 |
Edukacja wczesnoszkolna
Temat: Sztuka rysowania i malowania
Cele: Znam różne techniki malarskie i znaczenie słów: wernisaż, ekspozycja, aukcja i galeria. Zapoznaję się z tańcem ludowym o nazwie “chodzony”. Dzielę na połowy i ćwiartki oraz dorysowuję brakujące części.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
10:55 - 11:40 |
Edukacja informatyczna
Temat: Programujemy
Cele: programuje wizualnie: proste historyjki według scenariusza, pojedyncze polecenia, a także ich sekwencje sterujące obiektem na ekranie komputera;
Forma realizacji: lekcja online godz: 13:00 |
Czwartek
8:00 - 8:45
8:55 - 9:40
9:50 - 10:35
10:55 - 11:40 |
Edukacja wczesnoszkolna
Temat: W pracowni polskich mistrzów
Cele: Przeczytam krótkie biografie Jana Matejki oraz Stanisława Wyspiańskiego – samodzielnie ułożę i napiszę kilka zdań dotyczących malarzy. Narysuję odcinki według podanego polecenia. Poćwiczę prowadzenie piłki prawą i lewą nogą.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
Piątek
8:00 - 8:45
8:55 - 9:40
9:50 - 10:35 |
Edukacja wczesnoszkolna
Temat: Obrazy i obrazki
Cele: Przeczytam ze zrozumieniem wiersz Joanny Pollakówny “Malowanie”. Znam podział barw na podstawowe, pochodne i trzeciorzędne – namaluję koło barw. Potrafię narysować figury w powiększeniu i pomniejszeniu.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
10:55 - 11:40 |
Język angielski
Temat: Has it got a beak? - opisywanie dzikich zwierząt.
Cele: uczeń utrwali nazwy części ciała zwierząt, uczeń potrafi zapytać o wygląd zwierząt i odpowiedzieć na te pytania, uczeń potrafi opisać wygląd zewnętrzny zwierząt.
Forma realizacji: Zadania do wykonania w zakładce „zdania domowe” w Librusie. |
|
|