|
Klasa III
Poniedziałek
8:00 - 8:45
8:55 - 9:40
9:50 - 10:35
10:55 - 11:40 |
Edukacja wczesnoszkolna
Temat: Małe co nieco
Cele: Utrwalę poznane zasady ortograficzne – uzupełnię wyrazy z trudnościami ortograficznymi z h. Wiem, kogo nazywamy patriotą i w jaki sposób można okazywać swój patriotyzm. Dokonam samokontroli i samooceny: nakreślę odcinki o podanej długości, obliczę obwody figur geometrycznych, zapiszę oraz porównam liczby w zakresie 10000.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
Wtorek
8:00 - 8:45
8:55 - 9:40 |
Edukacja wczesnoszkolna
Temat: Arktyka
Cele: Uważnie przeczytam tekst popularnonaukowy w podręcznik oraz wykonam plakat na omówiony temat.
Podzielę szablony na pół i na ćwiartki, wyznaczę połowy odcinków i figur geometrycznych.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
9:50 - 10:35 |
Język angielski
Temat: Wild animals - rozpoznawanie i zapisywanie nazw zwierząt.
Cele: uczeń zna nazwy wybranych dzikich zwierząt, uczeń potrafi prawidłowo zapisać nazwy poznanych dzikich zwierząt.
Forma realizacji: Zadania do wykonania w zakładce „zadania domowe” w Librusie. |
10:55 - 11:40 |
Religia
Temat: Powtórzenie wiadomości z V rozdziału-”Jak Cię przepraszać Miłosierny Jezu”
Cel: Utrwalę wiadomości z rozdział V.
Forma realizacji: materiały i wskazówki do pracy zamieszczone w zakładce “zadanie domowe” w librusie |
Środa
8:00 - 8:45
8:55 - 9:40
9:50 - 10:35
|
Edukacja wczesnoszkolna
Temat: Indiański taniec deszczu
Cele: Przeczytam tekst o życiu Indian, określę położenie Ameryki Północnej i Południowej oraz Indii. Wykonam pióropusz według własnego pomysłu. Powtórzę pojęcia: prosta, krzywa, łamana, odcinki prostopadłe i równoległe.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
10:55 - 11:40 |
Edukacja informatyczna
Temat: Programujemy
Cele: programuje wizualnie: proste historyjki według scenariusza, pojedyncze polecenia, a także ich sekwencje sterujące obiektem na ekranie komputera;
Forma: kurs zamieszczony na platformie -
Godzina kodowania. |
Czwartek
8:00 - 8:45
8:55 - 9:40
9:50 - 10:35
10:55 - 11:40 |
Edukacja wczesnoszkolna
Temat: Aborygeni
Cele: Poznam ciekawostki o życiu rdzennych mieszkańców kontynentu australijskiego. Rozwiążę zagadki o australijskich zwierzętach. Posłucham brzmienia didgeridoo i opiszę jego wygląd. Potrafię wykonać ćwiczenia gimnastyczne według instrukcji.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
Piątek
8:00 - 8:45
8:55 - 9:40
9:50 - 10:35 |
Edukacja wczesnoszkolna
Temat: Egipcjanie
Cel: Czytam ze zrozumieniem tekst na temat starożytnego Egiptu, układam oraz zapisuję odpowiedzi na pytania związane z tekstem. Rozwiązuję zadania tekstowe związane z obliczeniami pieniężnymi. Wiem, jakie są cechy charakterystyczne sztuki egipskiej.
Forma realizacji: Materiały i wskazówki udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
10:55 - 11:40 |
Język angielski
Temat: Tournament day - historyjka obrazkowa.
Cele: uczeń rozumie ogólny sens historyjki, uczeń potrafi przeczytać historyjkę ze zrozumieniem, uczeń utrwali nazwy poznanych dzikich zwierząt.
Forma realizacji: Zadania do wykonania w zakładce „zdania domowe” w Librusie. |
|
|