|
Klasa III
Poniedziałek
8:00 - 8:45
8:55 - 9:40
9:50 - 10:35 |
Edukacja wczesnoszkolna
Wielkanocne zwyczaje i obrzędy
Cele:Przeczytam ze zrozumieniem informację dotyczącą Wielkanocy. Zredaguję i zapiszę w zeszycie do języka polskiego kilkuzdaniową wypowiedź o świętach. Utrwalę pisownię wyrazów z trudnościami ortograficznymi. Poznam symboliczne znaczenie pokarmów wkładanych do święconki.Wykonam kartkę świąteczną.
Materiały udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
10:55 - 11:40 |
Religia
Temat: Pan Jezus pomaga nam w ocenie życia - rachunek sumienia.
Cel:Uczeń wie co to jest rachunek sumienia.
zadanie w podręczniku-str 88-89 oraz w zeszycie ćwiczeń-str 66-67 |
Wtorek
8:00 - 8:45
8:55 - 9:40 |
Edukacja wczesnoszkolna
Temat: Czas Wielkanocy
Cele:Przeczytam ze zrozumieniem tekst opisujący tradycje i zwyczaje wielkanocne w różnych regionach Polski. Poznam przysłowia i powiedzenia związane z jajkiem. Zredaguję i zapiszę życzenia wielkanocne. Zaadresuję kopertę.
Materiały udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie. |
9:50 - 10:35 |
Język angielski
Temat: Her daily routine/His daily routine – opisywanie czyjegoś rozkładu dnia.
Cele: uczeń potrafi zastosować czasowniki w 3 osobie liczby pojedynczej w opisie czyjegoś dnia, uczeń opisze dzień swojego bohatera, uczeń utrwali nazwy codziennych czynności.
Notatka do tematu oraz zadanie domowe w Librusie |
10:55 - 11:40 |
Religia
Temat: Żal za grzechy droga powrotu do Boga.
Cel:Uczeń wie na czym polega żal doskonały i niedoskonały.
Zadanie w podręczniku-str. 80-81 oraz w zeszycie ćwiczeń-str. 68-69 |
Środa
8:00 - 8:45
8:55 - 9:40
|
Edukacja wczesnoszkolna
Temat: Czas Wielkanocy
Cele:Rozwiążę łamigłówki świąteczne - wielkanocne
Materiały udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
9:50 - 10:35 |
Edukacja wczesnoszkolna
Temat: Ćwiczenia i zabawy kształtujące prawidłową sylwetkę.
Cel: Wyrobię nawyk prawidłowej postawy. Poznam ćwiczenia wpływające na utrzymanie prawidłowej postawy ciała.
Materiały udostępnione w zakładce „praca domowa” w Librusie |
10:55 - 11:40 |
Edukacja informatyczna
Temat: Stawiamy pierwsze kroki w programowaniu
Cele: programuje wizualnie: proste historyjki według scenariusza, pojedyncze polecenia, a także ich sekwencje sterujące obiektem na ekranie komputera;
Godzina kodowania. |
|
|